torsdag 16 februari 2012

Det är kul att ha fel !!

Jag som trodde vi skulle åka på torsk idag, ja inte fisken nu. Då skulle det behöva vara en stor rackare om vi skulle kunna åka på den. Men kvällens match då vi mötte det laget som har tagit in två proffs, dom som är alldeles för bra för våran serie egentligen. Jag var ytterst nära att ta full pott och 6p. Då skulle jag visserligen behöva 3 strikar i 10:e rutan. Det blev bara en spärr och strike, därmed förlust. Ja det är ju inte alltid man gör 3 strikar i rad. Men jag spelade ändå rätt stabilt och jämnt, liksom övriga laget. Och vi vann med hela 14-4. Det ni!
Nu ska det sägas att "poffsen" kanske inte hade sin bästa dag, men det ska inte ta ifrån våran insats. Jag tog 4p och snittade på 162p. Så jag är ändå rätt nöjd.


Så vi ligger alltså fortfarande i topp, som etta! Ser riktigt bra ut. Men det är många matcher kvar, serien har ju ganska precis vänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar