tisdag 21 februari 2012

Som om !!

Så var dagen här, och dessutom snart slut. Dagen som jag glömt bort att det var. Den dagen då man ska äta en semla (eller nått av de andra namnen man väljer att kalla den). Inte ens på jobbet har det märkts. På något sätt brukar det uppmärksammas eller i alla fall nämnas, men det har varit så tyst.

Gammal bild, från förra lägenheten, jag vet. Men det såg likadant ut idag. En Latte och semla.

Fast och andra sidan är det inte så konstigt att man inte kommer ihåg dagen, eftersom dom börjar sälja semlor redan vid jul. Som om detta skulle vara min första semla, nä skulle inte tro det. Jag kan säga att det blivit mer än en, ja inte idag då förtås. Men sen jul. Hur många tänker jag inte tala om, och när jag tänker efter så har jag ändå ingen aning.

Semla lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar