måndag 27 februari 2012

Har jag sagt det förr ??

Att dom ens fick kommentera Oscarsgalan efter förra årets kritik. Då dom förstörde en hel gala är otroligt bara det. Det är naturligtvis Filip och Fredrik jag pratar om. Nu orkade jag inte se hela Oscarsgalan, men lite från början när alla börja strömma dit. Då det är intervjuer från Röda mattan o s v. Då sitter dom i sin studio och följer detta för att sedan kommentera. Dom ritar på skärm a la det nya sportexpetkommentarsättet.
Men vad är det dom tittar på. Inte är det kläderna och intervjuerna i sig. Utan dessa barnsliga "herrar" har suttit och sett vilka som petat sig i näsan i bakgrunden. Vilka fåniga idioter. Det är dagisnivå på dessa två.
Och om ni som nu tycker dom är så fantastiska, vet jag inte vad jag ska säga. Men det kanske jag inte behöver heller.

Om Oscarsgalan i övrigt, så var det nog inte så stora skrällar. Jag har inte sett någon av de vinnande filmerna, ja inte ens någon nominerad. Så jag kan nog inte uttala mig egentligen. Billy Crystal, galans värd, alltid lika imponerande. Han borde få leda den varje år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar