måndag 6 februari 2012

Filip och Fredriks fel !!

Nu fastnade den, och jag får inte bort den. Det är Filip och Fredriks fel. Jag såg precis deras nya program, som egentligen är så pinsamt. Det är exakt likadant som deras tidigare. De ändrar bara titel på det för att få det att se annorlunda ut. Men upplägget är detsamma. De reser runt om i Sverige och träffar människor, och allt bygger på att de ska träffa så udda människor som möjligt för att få dem själva att se så begåvade ut.

I kvällens program kom dom in på Baden-Baden och beslöt sig för att söka upp sångaren Stefan Edlund i just det bandet som deltog i Melodifestivalen 1986. Det är nu Filips och Fredriks fel att låten från det året fastnade. Jag har inte hört den många gånger sedan dess, men nog kunde jag den lika fullt när dom nu spelade den. Och som sagt, nu får jag inte bort den.




Ps. Jag måste dock säga att det inte är något udda med just Stefan Edlund. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar