lördag 4 februari 2012

Bättre sent med det jag inte lovade !!

Bara för er så kan jag väl lägga upp något från pulkåkningen förra veckan. För ni tror mig säkert inte. Ni vill ha bildbevis. Jag trädde på mig min gamla och något för liten 70-talshjälm. Den hjälm jag säger till ungarna att jag hade när jag deltog i VM 1972, men av någon anledning så tror dom mig inte. Jag vet inte varför.

Det gick alldeles för fort i backen, så ni får ta del av en bild när jag samlat mig efter åket.


Jag är ju bara för cool!

Jag kan dessutom tipsa er om ROCKO, en skumplastpulka tror jag det beskrivs som i butiker. Mycket roligare och snabbare än vanlig pulka, och dessutom så klarar sig ryggen från smärta vid ett eventuellt fall. Något som ändå inte händer mig förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar