torsdag 2 februari 2012

Våran andra förslut !!

Visst kunde jag ha spelat bättre än vad jag gjorde, men då skulle jag ha överträffat mitt snitt. Jag spelade ganska exakt på mitt snitt, men idag hjälpte det inte. Jag vann en match, och laget förlorade sin andra med 10-8. Ja ja så kan det gå, men hur det än går i dom andra matcherna så toppar vi fortfarande serien. Det är ju alltid något.
Jag har dock en mellansäsong. Den förra gick så otroligt bra, men denna har det inte gått fullt  lika bra.

Sen tror jag SMHI eller vem som nu gett uppgifter på snömängden har svårt med skillnaden mellan cm och mm. I alla fall i trakten där jag håller till. Men man ska inte kasta skinkan i glaset för än det är tomt.
Det kan ju trots allt komma lite mer snö, och skapa, ja ni vet ordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar