onsdag 8 februari 2012

Tom i huvudet !!

Det är anledningen till att jag inte har skrivit något idag eller ikväll. Totalt borta, och ändå har det inte varit en jobbig dag. Så varför vet jag inte.

Jag har varit i stallet idag, men ändå inte ridit. Det ska nog mycket till för att jag ska sätta mig på en häst, men ändå är jag inte rädd för dom. Jag beundrar verkligen barnen som satte sig på sadeln idag och red fram och tillbaka. Det är nämligen det vi har gjort på fritids med en grupp idag. Dom tyckte det var väldigt roligt oh det tyckte jag också, även om jag bara titta på och fotat dom lite.  Nästa onsdag blir det samma sak igen. Vi får se vad dom får göra då, jag vet i alla fall vad jag kommer att göra. Allt utom att sätta mig på sadeln.

Och så var den onsdagen närmare slutet. Nu väntar ett bad, så kom inte hit för jag luktar stall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar