onsdag 1 februari 2012

Jag var ung en gång för längesen ... !!

Jo då jag har varit ung, ja enligt mig är jag det fortfarande. Allt beror på hur man är, ålder är bara en siffra. Nu har jag ändå inte kommit upp i någon ålder som är något heller, men det beror förstås på hur man ser det och vad man jämför med.

I och med detta så försöker jag komma fram till något, och detta något ska jag tala om nu.
Jag har tittat på den länge nu, och idag kunde jag inte hålla mig. Jag ville bara köpa den, varför undrar ni? Jo för att den är bäst helt enkelt. Jag kommer ihåg delar av den än idag. Det har ältat sig fast. En av världens bästa radiokalendrar, eller det kanske bara är Sverige som har radiokalendrar, fast och andra sidan så ökar ju bara chanserna på att det är en av världens bästa då.


Jag minns än dag hur jag satt klistrad vid radion under tiden jag åt frukost, och skrattade innan jag skulle gå iväg till skolbussen. För er som inte vet när den gick kan jag tala om att det var 1988. Hur gammal/ung jag var då och i vilken klass jag gick får ni räkna ut själv.

Så nu ska jag återvända tillbaka i tiden och uppleva denna fantastiska kalender om och om igen :)

Joppe doppe di doppe da!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar