torsdag 23 februari 2012

Inte här !!

Nu bombarderas det överallt i media, alla möjliga sidor och bloggar, men inte här. Ja ja, det är väl kul för mamman och pappan. Men vad rör det mig om det kommit en ny unge till världen. Spelar väl ingen roll vad mamma och pappa heter och är. Ännu en som ska sno mina pengar. Nu låter det som om jag inte gläds ett dugg med dom nya föräldrarna, och det är helt sant, men ett litet grattis kan jag väl klämma till med.

Så här ska jag inte skriva något om det.

Jag visar istället hur det kan gå om man är tidningsbud i Odensala.


Så i dagsläget är det mycket osäkert om Kerstin Dellert fick sin tidning. Vem ska man tycka mest synd om? Tidningsbudet eller de (Kerstin Dellert) som inte fick sin tidning.
Av erfarenhet som tidningsbud en gång i tiden, så vet jag vad som kan hända om folk inte får sin tidning i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar