onsdag 15 februari 2012

Luktar stall igen !!

Då var det sista ridturen för den här terminen. Ja jag har inte haft min första än, och den lär nog fortarande aldrig komma. Jag var dock ett steg längre och gick på sidan om idag, så idag kanske jag luktar mer stall än förra gången.
Nu väntar en ny sport för barnen, så vi får se vad jag kommer att lära mig nästa vecka (eller barnen, jag följer bara med).

Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta badet före eller efter sista avsnittet av Homeland. Jag tror det blir det första alternativet, eftersom det är ett extra långt avsnitt ikväll och sluter därmed mycket senare. Jag anser att det skulle vara dumt att tappa upp ett bad då. Därmed så bör jag göra det nu, så jag är fin, ren och stalluktsfri till 22.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar