måndag 20 februari 2012

Hos långa farbrorn !!

Nä farbrorn såg jag inte till, så inte vet jag om han är lång. Det var däremot en väldigt trevlig servetris på Farbror Blå, och dessutom fantastiskt god mat. Och allra bäst, gratis.
Det är rätt bra att vara med i stiftelsen. Även om det blir långa kvällar ibland. Ja nu är det kanske bara två gånger per termin. Nu är det inte heller så att vi lyxar till det och äter god mat varje gång.
Ikväll blev det lammytterfile, potatisrullar m.m därtill. Jag fick t o m vitlöksfrästa böner. Ja ni läste rätt, så stod det på menyn. Hallelujah!
Hur som helst, gott var det, även bönerna.

Så nu blir det bara att koppla av, som om jag inte skulle göra det andra dagar. Det blir lite soffläge. Se Chefen undercover och sen de barnsliga töntarna Filip och Fredrik som jag egentligen inte vill se. Men av trailern att dömma så ska de vara i Boden, och då blev jag lite nyfiken att se vad dom gör och vad dom hittat för en person där. Jag återkommer senare om igenkännigsfaktorn är stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar