lördag 18 februari 2012

Snart åker den iväg !!

Då har jag så äntligen tagit tag i det på allvar. Jag har nu läst igenom den en gång till och gjort lite ändringar, kollat in lite småfel und so weiter.
Det som nu återstår är att skriva ut den och skicka den till bolag. Det finns några bolag som jag kollat upp.  Sen är det väl bara att vänta och se vad som händer. Jag kan bara hoppas på det bästa, men på något sätt så ska den ges ut. Det har jag ju lovat, och det man lovar det håller man som Milla sa.



Det är alltså MILLAS VITA JUL  jag pratar om.
Den bok som jag skrev julen 2010. Tänk att det gått så lång tid, och en uppföljare är redan skriven. Men det var alltså fritidsbarnens respons som fick mig att verkligen ta tag i det. Även om jag fått så många fina ord från andra också. D v s några av de få läsare som jag har här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar