torsdag 13 oktober 2011

Tv-toffel !!

Jag har igen aning om varför, det bara blev. Ett impulsköp helt enkelt. Har ingen aning om de heter så heller. Tv-toffel var namnet jag kom, och det första jag tänkte på när jag såg dom. Får se om ni tänker samma-lika som jag gör.


Dessutom var dom lika sköna som jag trodde, och som dom såg ut att vara.

Snart är det bowlingmatch också, men då ska jag inte ha Tv-toffeln på mig. Hur sköna dom än må vara. Det är sen matche idag, eller en timma senare. Så den startar 20.15, och vi riktar in oss på att ta 3:e raka segern.
Är det någon som känner för att följa oss så går det att göra här:
http://scoring.se/choose.asp?alley=606
Från kl. 20.15 och en timme framåt alltså. Jag vet inte på vilka banor vi spelar i detta nu, men det lär ni hitta. Det är inte så svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar