fredag 14 oktober 2011

Sådär ja !!

Då var det fredag igen, och äntligen var den "långa" veckan slut. Hur slut är jag då? Ja kanske inte så farligt som jag trodde att jag skulle bli. Men nog har den tagit på krafterna. Då blir det extra skönt med helg. En "lång" vecka har gått rätt fort i alla fall. Det går så fort att jag knappt hänger med själv. Jag har inte bestämt för om jag ska tycka det är bra eller dåligt. Ibland vill jag verkligen att det ska få fort, men andra stunder kan det få gå långsammare. Och ändå går det alltid lika snabbt.

Snart ska jag berätta en sak till som jag retat upp mig på, eller det är samma sak som jag berättat tidigare. Det är bara det att det hänt något mer när det gäller den saken. Jag återkommer.

En sak till, jag har fått besked om min nya soffa. Vad tror ni det beskedet var?
Försenad leverans förstås.
Men samtidigt så fick jag ett besked när den kommer. Ja inte exakt datum, men väl en vecka som den beräknas komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar