torsdag 20 oktober 2011

Träning går bra !!

Tänk om det kunde gå bra i matcher också. På träningen ikväll så gick det helt ok, och jag gjorde precis som jag brukar, d v s mitt snitt.
Nu är det i och för sig bara på förra matchen det gick riktigt dåligt. Något som gjorde att jag rasade i poängligan. Jag kommer dessutom att rasa ännu mer nu, eftersom jag inte kan spela match nästa torsdag.

Den efterlängtade konserten blir äntligen av, den som skulle gå av stapeln i mars. Men blev flyttad fram till nu. Att det skulle bli en torsdag var ju lite olyckligt, men nog struntar jag i en match för att se.


Within Temptation

Jag har ju gått och väntat på den så länge nu. Så bowlingen får lida lite, och jag får väl överträffa mig själv resten av säsongen för att klättra i poängligan igen.
Men ingenting är omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar