fredag 7 oktober 2011

Precis hem till en skitmatch !!

Jodå, jag hann precis hem till en skitmatch. En skitmatch på fler än ett sätt, ovädret i Finland och sen totalt utspelat av Finland. De ska vara väldigt glada av att de fick de tre poäng som de behövde. Så nu är play-off säkrat i alla fall. Sen väntar nu en match mot Holland på tisdag, en match utan Zlatan. Men som han spelade idag så tror jag inte det gör någon skillnad, spelade han överhuvudtaget idag. Den enda som var bra idag var Martin Olsson. Där har Sverige hittat den vänsterback de så länge sökt, varför har inte han fått spela tidigare.

Jag hann precis hem för att jag var och friterade mig efter dagens halvstängning. En halvstängning går till så att vi jobbar till 17 på fredagar istället för 17.30. Så är det några barn kvar så lämnas de på förskolan sista halvtimmen. Sen var jag en sväng på bolaget.


Dagens fritering

Hade tänkt hinna köpa Minus specialkost hos veterinären också, men de hann stänga. Jag tror dock att det ska räcka över helgen det jag har. Annars får han äta mindre helt enkelt, vilket han borde göra. Eller ja han borde röra sig mer också. Det räcker inte att bara åka hallmatta på dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar