lördag 29 oktober 2011

Så mycket bättre !

Jag vet inte om det var det denna gången. Ingen direkt wowversion. Största ändringen hade nog Laleh gjort som drog ner Just Nu totalt. Eller Timbuktu, men han tycker jag inte gjorde en Ledinlåt. Ok att man får tolka och göra om den hur man vill, men det var ju inte det minsta som stämde förutom just titelraden Snart Tystnar Musiken.



Jag vet inte vad jag ska säga om säsongens uppsättning. Förra säsongens var nog bättre, men jag hoppas Lena och Martin kan bjuda till. Skulle jag tippa så är det dom som kan stå för det roliga. Även om jag skrattade lite (oväntat) åt Wiehe ikväll när han tog över pengainsamlingen, efter att först ha varit så negativ.
Laleh tror jag kommer att få ett andra genombrott efter att ha varit borta från rampljuset ett tag. Där kan det nog bli en Septembereffekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar