måndag 10 oktober 2011

Lång vecka !!

Det här kommer att bli en lång vecka, mycket längre än de flesta andra. Jag tror det kommer att kännas så i alla fall.
För idag stängde jag, i morgon är det stiftelse, på onsdag har vi kvällsmöte och på fredag stänger jag. Det innebär ju att den enda dagen jag slutar normal tid är torsdag.
Så kan det se ut ibland, men jag ska nog ta mig igenom den.

Nu ska jag iväg och titta på en lägenhet, men konstigt nog såg jag att budgivningen redan börjat, trots att dom har en visning kvar. Den som jag ska på i detta nu. Alla andra jag tittat på har börjat budgivningen efter de båda visningarna. Men denna var tydligen annorlunda.

Ja vi får se vad det blir av den, jag har ju haft sån otur så här långt. Alltid någon krösus som ska bjuda över min maxgräns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar