söndag 2 oktober 2011

Självklart !!

Det är klart det skulle strula med tåget också, eller SJ. Men jag tror fakiskt ändå det är första gången det strular för mig på sträckan mellan Falun och Arlanda. Jag måste ju ha haft enorm tur, men någon gång ska ju bli den första.


Dom är alltid lika bra, det började med en kvart som dom kanske skulle kunna köra in. Undra om dom trodde på det själv. Det slutade med att det bara blev mer och mer.

Och ser ni, jag står mitt på rälsen och tar en bild. Men jag lovar att det inte är någon fara, det är ingen trafikerad sträcka. Ni kan andas ut.

Utanför Skyttepaviljongen vid Lugnet så varnar dom för svag is.



Gäller att vara ute i god tid, för än så länge förstår jag dom. Det är därför bra att det finns livboj nära till hands.


Så det får bli månadens livboj.

Skyttepavljongen som för övrigt var ett fantastiskt ställe, och med go'fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar