fredag 28 oktober 2011

Fortsätter på mitt ord igår !!

HELT OTROLIGT!!

Ja det finns inte så mycket mer att säga om gårdagens konsert med Wihtin Temptation. Andra gången jag ser dom, och detta var nog 1o gånger bättre än förra gången. Och det vill inte säga lite.
Även om de nya låtarna är bra, så är det de lite äldre som lyfter det hela.



Nu med en gigantisk bildskärm där det rullade ett bildband, eller snarare en film som passade bra in i alla låtar. Sen var nog det allra bästa en helt fantastisk ljussättning, eller snarare ljusshow. Så tajt, så genomtänkt och så underbart.

Varför har inte fler upptäckt dom? Nu var det ca 2.800 på Arenan/Fryshuset ändå, men snart entrar dom Hovet tror jag. Ett av mina favoritband har gjort det igen, och med råge.
Så om jag hade ett leende på läpparna när jag rullade hem. Ja det är väl det minsta man kan säga. HELT OTROLIGT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar