lördag 29 oktober 2011

Äntligen !!

Nu skrotas ”Idol”


Med risk att få många på mig nu, så säger jag ändå ÄNTLIGEN! Det var väl ändå på tiden. Då är de ju bara synd att den nya satsningen är samma skit. Skillnaden på X-factor och Idol är väl så minimal som den kan bli.
Även om jag kan erkänna att det kommit fram någon bra artist, men övervägande delen är bortblåsta. Det blev den där skivan de fick göra som segrare, och sen då. Och det är väl inte så konstigt, för vem orkar bry sig om en vinnare, när det kommer nya hela tiden.

Krysset idag gick också bra, trots att jag inte hade något barn med mig som det rekommenderades. Varför det vet jag inte? Så mycket barntema var det inte. Det var väl ett kryss som det alltid brukar vara, en musikalisk underhållning för hela familjen. Så vad var tanken med dagens familjedag då?
Ja nu vet jag att det ska vara barn- och familjedag hela helgen i alla program, men på melodikrysset blev det ingen skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar