lördag 22 oktober 2011

Hittat i gömmorna !!

Jag uppdaterade datorn lite innan krysset idag, och det tog lite längre tid än jag trodde. Tiden den tickade iväg och det skulle snart börja. Den stationära datorn skulle jag inte heller hinna starta, det skulle ta lika lång tid. Min stereos radio är ett enda långt brus, så då skulle jag inte höra något.

Då hittade jag den i gömmorna.


En "miniradio" som jag inte ens kan komma på när jag använde sist, jättelång tid allstå. För vem använder en "miniradio" nu. Den är ju stenåldersgammal, men så bra den var. Fungerade helt utmärkt, och vilket ljud. Den kommer jag använda fler gånger. Det var bättre förr!

Krysset gick rätt bra också, ända fram till den sista låten. Någon låt från Povel Ramels låtskatt. Jag hade den inte i mitt Povelminne, men jag tror jag fann den. Därmed kan väskan eller brickan vara min.

2 kommentarer:

  1. Povel Ramel låt jag tror att det skulle vara Böder

    SvaraRadera
  2. Jag missade r i bröder

    SvaraRadera