fredag 14 oktober 2011

Hur bra blev det ??

Vad tänkte vägverket? Kan jag stämma dom?

Ni vet det grus jag berättade om som de lagt ut på vägen till jobbet. Vad nu det skulle vara bra för. Jag har ingen aning, så vad deras tanke var, hm!
Det blev bara värre. Nog borde dom ha vetat vad som skulle hända. Trodde dom verkligen gruset skulle ligga kvar på vägen. Inte nog med att jag fick en massa stenskott i pannan. Nu har jag ingenstans att cykla heller. Gruset har förstås samlats på sidan av vägen. På vägrenen, så nu ligger det ett 10cm tjock lager grus på "cykelfilen".
Så om det var svårt att cykla innan, så ber jag er undvika att komma och prova hur det är nu.

Så dom kan ta bort varningsskyltarna för slirig väg nu, annars byta ut dom till varning för slirig vägren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar