fredag 28 mars 2014

Vilken sommar!

Nej jag har inte fått spunk, även om det varit riktigt varmt ute och varmare ska det bli. Det är bara det att jag kollar lite då och då vad Gröna Lund ska bjuda på i sommar. Tro mig, det kommer bli en vrålbra sommar. Det fylls på hela tiden. Senaste tillägget är dessa herrar. Sån nostalgi.


Utöver det jag nämnt tidigare med Tom Jones och ZZ Top så är även Melissa Horn bokad. Det är ju helt enkelt bara för bra och jag lovar att det inte är klart än.

Electric Banana Band har jag många minnen till och det är alltid lika kul att se dom. För er som känner mig väl vet med stor sannolikhet var jag pratar om. Ni som inte känner mig lika bra eller inte alls kan gå tillbaka till inlägget Favorit i repris, där jag svarade på lite frågor. Då kan ni säkert lista ut en liten del i alla fall. Man kan aldrig bli för gammal för Electric Banana Band. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar