lördag 15 mars 2014

Så kom snön!

Och försvann lika snabbt. Det var lite vitt på morgonen, men det varade inte länge i och med att solen låg på. Så det behövdes verkligen en klass 1 varning. Var nog en enorm katastrof under dagen. Det låg säkert 0,5 centimeter med snö. 

Jag har dessutom kommit på en sak idag, efter alla år på blogspot. Det var enkelt, lika enkelt som det enklaste sättet. Om ni hängde med. Ni lär bli varse och se vad jag menar inom kort. Jag ska inte säga något mer och inte heller när jag visar det. Allt för att upptäcka om ni märker något. 

Jag har inte heller tagit tag i Hjalleprojektet och det förslag som jag fått som tips att göra. Eller lite förresten. Har laddat hem en låt som kommer att ha med det att göra. Så en liten bit på vägen är jag. Nu är det "bara" resten kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar