onsdag 26 mars 2014

Så var SHL över för denna gången!

Nu finns det inget mer att titta på. Detta Växköp är enligt mig inte värda att gå till Semi-final. Fast jag måste erkänna att det är inte Luleå heller. Kan man inte göra mål, så ska man inte vara där. Nu ska det också sägas som jag sagt tidigare att Luleå saknar sina 3 bästa backar. Luleå är i alla fall mest värd att gå vidare av dessa lag. 

Men jag är inte bitter, bara mäktigt irriterad.

För om vi säger så här om Växköp. Var kommer alla pengar ifrån? Det är hockeyns Tyresö. Bara köpa, köpa och strunta i ekonomin. Ett sådant sätt luktar så illa enligt mig. Något som jag hoppas kommer att få betalas igen ordentligt innan nästa säsong börjar. Men det är vad jag tycker. En känsla säger dock att jag inte är ensam.

Men jag är inte bitter, bara mäktigt irriterad.

Och andra sidan säger min namne (Luleås tränare) att dom hade två riktigt bra målvakter. Det kan jag väl inte hålla med om. Det är en del av svackan. Hade Rautio fått stå hela vägen genom grundserien och slutspelet tror jag det hade sett annorlunda ut. 

Men jag är inte bitter, bara mäktigt irriterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar