tisdag 18 mars 2014

Tummen upp!

Som vanligt låter jag det bara passera som ingenting har hänt. Får kanske börja göra något åt den saken. Nu är det inte lika farligt som det ser ut. Ja och jag tycker för den delen inte det ser så farligt ut heller.




Jag fick en boll på tummen tidigare idag, när jag latjade med några barn. En amerikansk fotboll för att vara exakt. Inte så farligt och jag fortsatte som vanligt under hela eftermiddagen. Var bara lite öm, men när jag började se att den var lite större och började bli lite blå tog jag det osäkra för det osäkra och lindade den lite. Det är bara en liten lätt stukning/vrickning eller vad man nu vill kalla det efter som jag kan röra på den för fullt. Känns faktiskt redan bättre, så i morgon ska det nog inte vara några problem. Då antar jag att den är i sitt fulla bruk igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar