söndag 9 mars 2014

Mästarnas mästare!

Jag kom på att nya säsongen av Mästarnas mästare drar igång snart och jag har inte tippat som jag brukar göra. Därför måste jag ju slänga iväg ett tips innan det startar så det inte blir något fusk.

Den här säsongen är det lite svårtippat. Det finns flera starka som skulle kunna blanda sig i titeln. Jag tar bort Sven-Åke Lundbäck, Tommy Söderström och Tomas Ravelli på en gång i alla fall. Det får ni faktiskt ursäkta. Om det nu inte skulle bli så att dom gör en Bernt.


I den första gruppen som startar ikväll (bilden ovan) tror jag ändå segraren står.



Men utmanas av en i andra gruppen.

Jag tippar Mattias Sunneborn som vinnare, men kan få en hård duell av Anna Laurell. Lars Frölander ska nog inte räknas bort helt. Skrällen kan bli Anna Olsson. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar