lördag 29 mars 2014

Nog är det varmt alltid!

Jag börjar med denna bild så ni inte tror att jag ljuger när jag säger att det har varit + 30 här idag.



Ok, +29,5 då om vi ska vara petiga. Men det har säkert legat på +30 någon gång under dagen.  Ja självklart är det på uteplatsen där solen ligger på under hela dagen, men det förstod ni säkert. Det är inget som gör det sämre för det.



Det räckte gott med T-shirt idag.
Det fanns naturligtvis fler som njöt och även fick lite värmeslag tror jag.




Skuggan var i alla fall bra att söka upp emellanåt. Sen en liten grodtittutbild. Kände bara att ta den. Något mer ingående på varför avstår jag att att förklara av den anledningen att jag inte vet.



Om ni undrar vad det är, så är det min solcellslampa.

Har även påbörjat ett litet "bygge" nedanför altan. Det får ni ser mer av sedan. Kan säga att jag börjat med att ta bort några envisa kvistar från häcken som är planterad nedanför. Dom har bara varit i vägen när dom spridit sig upp mot min altan. Nu är dom borta och där ska det bli något annat nu. Vad? Ja som sagt, det får ni se sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar