torsdag 6 mars 2014

Det bästa från Oscarsgalan igen!

Ja förutom det jag skrev och visade igår så fanns det andra godbitar. Först och främst att vi slapp Filip och Fredrik. Inga svenska kommentarer överhuvudtaget. Så otroligt bra och skönt att slippa allt flams om vem som petade näsan och sönderpratade tacktal. 

Ellen DeGeneres var lysande. Roligt på ett naturligt sätt och inga tillgjorda skämt. Bara komma på idén att beställa in pizza och sen inte ha några pengar för att betala och går och skramlar av skådespelareliten. Jag är helt säker på att alla trodde hon skämtade när hon frågade vilka som ville ha pizza. Några minuter senare kom en tagen pizzakille in.

Sen den fantastiska selfien. Bilden som slog alla rekord på rekordtid på twitter.


Eller vad säger ni?
Hur många av skådespelarhollywood känner ni till?

De som fick priser då. Ja Leonardo DiCaprio blev utan igen. Har juryn något emot honom. Tycker faktiskt lite synd om honom. 
Nu ska jag inte säga så mycket egentligen för jag har inte sett någon nominerad film förutom Frost och Hobbit. Hobbit dock bara för ljud men blev utan till förmån för Gravity som var den stora vinnare. Lite kul med en Sci-Fifilm som tar hem så mycket, Det hör inte till vanligheterna.

Därför nöjer jag mig där och konstaterar igen att galan var en av dom bästa genom galans historia enligt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar