torsdag 13 mars 2014

Varning!

Så fick jag ett rätt i alla fall. De lag som inte borde vara i kvartsfinal är där. SHL:s nya påhitt visade sig vara så fel som tanken var från början. Dom är inte värda att vara där och spela om dom ädlaste valörerna. 
Jag slänger ut varningsfingret igen. Bli inte förvånad om dom tar SM-guld. Jag tror inte alls HV blir utspelade mot Skellefteå utan tror mycket väl att HV ger dom en match.

Men eftersom jag inte vill det, så blir mitt tips annorlunda.

Skellefteå - HV71 4-2
Frölunda - Linköping 3-4
Växjö - Luleå 2-4
Brynäs - Färjestad 4-2

Men åter igen så varnar jag för HV. Och för en gång skull så håller jag inte med Niklas Wikegård som tycker Play-in är bra. Den som kommer tia och nära att till och med åka ur ska inte kunna vinna SM-guld. Skämmes Niklas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar