torsdag 20 mars 2014

Såg ni skillnaden?

Nu är inte det någon stor händelse och inget ni bryr er i och därmed la ni aldrig märke till det. Det är inte heller något som ni behövt göra. Men det senaste Youtubeklippet var större än alla de tidigare jag lagt upp. Det var bara något som jag kom på efter alla år på blogspot.

Nu sitter jag och ser på ett katastrofalt Luleå. Jag var ganska säker på att dom hade segern, men att tappa 3-0 på några minuter är alldeles för uselt. Allt såg så bra ut fram till dess. Dom bara måste vinna annars kan vi lugnt säga att det är tidig semester och ingen ny drömfinal. Luleås målvakter är för dåliga och håller inte måttet. Rautio som varit så bra går inte att känna igen. Nu är det också mycket slarv i försvaret. Det som också varit seriens bästa. Vad är det som hänt?

Annars gick bowlingen ok, men inte mer.

Dessutom vårdagjämning. Något som är svårt att se denna dag. Ska det inte vara rätt vackert då och en tendens till att våren är på gång. Det tycker jag är svårt att se i snösörjan.

2 kommentarer:

  1. Hej, har du egna skor och boll eller lånar du när spelar? Jag har kört i många år utan att ta mig för med att skaffa egna prylar vilket man nog borde göra för att utvecklas framåt. - Har du testat de nya banorna i restaurangen i Arkaden? K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja jag har eget. Svarat lite mer ingående i ett inlägg

      Radera