lördag 8 mars 2014

Så kom den dagen!

I alla SHL-ilska så blev det ändå dagen då kaffetåren blev på uteplatsen.


Holmenkollens femmil fick gå på i bakgrunden. Vid masstart räcker det med att se slutet då jag sett hur det skulle se ut. D v s avgöras på sista kilometern. Så bra det blev dessutom.
Men nu åter till det som jag njöt av. Nämligen kaffetåren och en stund på uteplatsen som visade +25 för att solen värmde på så fint.


Helt underbart var allt förutom denna bilden, men det får jag bjuda på. Jag kunde ju åtminstone rakat mig. Men det får passera. Det hade visserligen gått att göra det och ta om bilden, fast det är inget jag orkar. Tar jag det som det är så är det upp till er att göra likadant.

Det fanns fler som njöt också.



Minus tyckte det var härligt och tuggade lite gräs och sedan ligga och njuta framför mig i den härliga vårsolens glans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar