måndag 17 mars 2014

Ingen lycka varar för evigt!

Jag hade gjort ett försök att laga cykeln. Allt såg bra ut fram till kl.22 (cirkus). Då går jag ut och kollar däcket bara för att vara på den säkra sidan. Hade varit dumt och gå ut på morgonen och inse att det var tomt på luft igen. Det hade inneburit att jag missat bussen och kommit försent till jobbet. Jag testade att laga de två hål som jag upptäckt och allt såg bra ut. Jag pumpade upp slangen innan jag på nytt släppte ut luften för att placera den i däcket. Det var inga problem. Luften var kvar och det pös ingenstans. Men lika fullt så har det läckt ut. Börjar tro att det har något med däcket eller hjulet att göra. Kanske dags att skaffa ny cykel. Får se vad som händer. Gör troligen ett försök till med att köpa helt ny slang (igen). Vet inte hur många slangar jag bytt.

Men tur i oturen. Nu hade det inte gått att cykla i alla fall. 

Taget från morgonbussen
För på morgonen när jag vaknade var hela världen vit. I alla fall hela Märsta. 

Ingen lycka varar för evigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar