fredag 21 mars 2014

Favorit i repris!

Lite frågor jag svarat på. Allt är från den gamla bloggen, men det finns säkert någon som inte tittat där så jag tar upp frågorna här också. Det blir alltså en liten favorit i repris. Ändrat vissa svar med någon putteliten detalj (putteliten inte felstavat, internt skämt).

Märkeskläder eller secondhand?
Jag har hittat märkeskläder på secondhand också.

Bästa låten i världen?
Den har jag inte hört än.

Är det ok med vita lögner?
Oj, det var länge sen den gick, men har för mig att den var rätt ok. Annas gillar jag lila bättre.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? 
Jag är med. Hela livet är en dokusåpa, enda skillnaden är att min inte filmas och visas på reklam-tv.

Hur många timmar sover du per natt? 
Det beror ju på när jag somnar och vaknar.

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Grön

Vilket intryck gör du på andra?
Ska jag svara på det?

Det här vill jag bli när jag blir stor
Jag blir bara äldre inte större.

Detta skulle jag vilja prova på
Att cykla upp och ner på en enhjuling.

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Onödigt att slösa bort en tårta genom att kasta i ansiktet på någon. Den ska ätas.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Ingenting är förvånande.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nä, men jag hade ett på skolan.

Hur var du som barn?
Jag är väl fortfarande ett barn, eller?

Vad tycker du om fildelning?
Usch! Det är inte alls roligt när filet delar sig. Ser varken gott ut eller smakar gott då. Annars har jag en hammare också om någon vill låna.

Varför bloggar du?
Tänk att den frågan har jag också ställt mig ibland?

Vad kan man leva utan?
Det mesta, men allt är inte lätt.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nä, vem är det? Och vem är det som säger att hon/han vill ha kontakt med mig? Men jag lovar att tala om när jag hittar hon/han.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Ofta! Det är ju sällan jag åker till någon annan och lagar mat.

Hur svarar du i telefonen?
Den som ringer får se. Förlåt, höra menar jag förstås.

Vilken var din första konsert?
Jag uppträdde som Banarne i mitten på 80-talet, räknas det. Som mig själv har jag inte gjort någon konsert än. Men den som lever får se.

Hur ser folk dig?
Med ögonen antar jag.

När grät du senast?
När jag sist gjorde det.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Tvärtom! Det är mycket jag vågar men aldrig velat göra.

Vart går din drömresa?
Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar så hur ska jag veta.

Vem är ditt drömragg?
Jag kommer ju inte ihåg mina drömmar.

Vill du säga förlåt till någon?
Förlåt!

Vem är din hjälte?
Det är ingen som har presenterat sig som det än.

Vad tror du på?
Det jag inte vet.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? 
Vad då vara? Det är jag väl.

Vem har makten i ditt liv?
Är inte det Kungen eller Reinfeldt?, men ingen av dom gör ett skit. Men Kungen är rolig till skillnad från Reinfeldt.

Har du någon dold talang? 
Ja, men talar jag om den så är den ju inte dold längre. Så det vore bara dumt.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Vara? Jag är väl ett.

Har du någon fobi?
Nä, inte för bin heller.

Har du snattat någon gång?
Det har Göran Persson också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar