onsdag 8 januari 2014

Sound of Music!

Jag vet inte om ni såg den igår, om inte så missade ni något. Nu är det inte filmen jag snackar om. Den har jag och säkert ni sett flertalet gånger. Nu var det den amerikanska musikalen som gick på SVT igår. Filmen tycker jag är fantastisk och så var även denna. Så otroligt snyggt gjort.


Carrie Underwood var helt enorm och jag måste säga i klass med Julie Andrews. Ja om inte bättre.



Även övriga ensemblen får höga betyg. Stephen Moyer var riktigt bra. Kul att se honom i något helt annat än en blodtörstig vampyr. 

Den har satts upp i hur många skepnader som helst, men detta måste nog vara en av dom bättre. Jag har inte sett dom svenska versionerna, men kan inte tänka mig att dom är i närheten. 
Så se denna om ni får tillfälle.

1 kommentar:

  1. Jag håller med helt underbara film som sagt vacker och fin musik.

    Lell

    SvaraRadera