fredag 3 januari 2014

Gick som på räls!

Eller kanske inte. Det är väl ändå ett ganska dumt uttryck. Det är väl inget som går på räls. 

Men nu är jag i alla fall åter i 08-land. Och allt gick fint. Det flöt på hela vägen. Med det som skulle göra det. Var väl bara en sak. Det var tjockt på Arlanda och 3 flygningar stod och väntade på sina väskor. Sas och Norwegian från Luleå och ett plan från Skellefteå (stod det i alla fall). Alla väskor kom i stort sett samtidigt. Jag kunde dock ganska smidigt norpa åt mig min väska som rätt fort och gå därifrån för att vänta på nästa färdmedel (buss) den sista biten hem. Stod bara och väntade 5 minuter och vips så var jag hemma.

Globetrottern Minus var som vanligt tyst som en inlagd sill. 

Det gick alltså kanon med allt, och nu väntar ytterligare några sköna dagar innan det drar igång på allvar med jobbet. Det ska nog gå bra det med, bara ett halvår till nästa ledighet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar