lördag 25 januari 2014

En promenad med invigning!

Det blev som jag sa igår. Jag tog mig ut på en promenad för att sedan avsluta på vårat nya bibliotek. Det var nämligen invigning av det nya Konst- och bibliotekhuset. Riktigt fint måste jag säga. Nu var det rätt mycket folk förstås. Men jag kommer nog att gå dit fler gånger. På det förra biblioteket var jag knappt någon gång. Det kändes så tråkigt, men nu har det verkligen fått en upplyftning. 

Då kommer en mängd bilder på dagen.






Självklart var Jens Hult en del av invigningen på biblioteket. Märstas nya gullgris.






Efter en stund och en kopp kaffe där så gick jag slutligen hem. Jag hörde också en rolig sak på biblioteket. Två flickor till sin pappa. Mer får ni inte nu, men jag kommer att skriva den här. Oj, jösses vilken cliffhanger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar