tisdag 7 januari 2014

Norrbottens Kuriren!

Jag har fått med en bild i Norrbottens Kuriren. En bild som jag tog i julas. Den finns redan utlagd här på bloggen. Ja sa åt far att han fick skicka den till tidningen om han ville. Det har nämligen något som heter Väderbilden varje dag. Det gjorde han och idag kom den med. Det gick väldigt snabbt. För er som Norrbottens Kuriren så kan ni se den, finns säkert att hitta i något bibliotek också. För er andra så kommer den upp här nu. Då biblioteket här i Märsta är stängt så var jag tvungen att köpa E-tidningen. Tidningen i sin helhet på nätet. Jag var ju förstås nyfiken. 
Det blir förstås inte lika skarpt här då jag bara fotade av skärmbilden, men ändå.



Om jag får säga det själv så är jag ganska nöjd med bilden. Och ska jag vara ärlig så trodde jag nog inte att den skulle komma med eftersom jag bor i Märsta. Fast nu är ju bilden tagen i Norrbotten, så det gick antagligen ändå. Jag är ju ändå norrlänning. En gång norrlänning alltid norrlänning. 
Hur som helst så tycker jag det är lite roligt. 

Nu ska jag se Sound of Music. Amerikanska musikalen med bl. a Stephen Moyer från True Blood och amerikanska idolvinnaren (2005) Carrie Underwood.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar