söndag 5 januari 2014

Allt det andra!

Då blickar jag lite bakåt på det andra som nu passerat i året före detta. 
2013 bjöd väl på lite dystra miner. 

Då Sverige inte tog sig till fotbolls-VM. 
Luleå missade SM-guldet. 
Bowling säsongen har startat uselt. Både för min och lagets del. Jag tog dock lite revansch då jag kom tvåa i Kommunmästerskapen. 

Nu har året varit enormt bra ändå. Jag ska inte klaga på något, men jag tror att 2014 kan bli ett bättre år. Jag sa att jag tror, det får tiden utvisa. Det gäller ju att se positivt.

Sommaren 2013 gick väl till historien som en av dom varmaste, även om jag var på fel ställe under semestern så var den bra och skön ändå. Skön kan den vara på fler än ett sätt.

Jag började med buktaleri och har fått en del fina lovord. Vilket är kul trots nybörjare som jag är. Det kan nog ta sig mer om jag bara håller det igång.

Det får räcka sådär och senare kommer jag att bjuda på mitt nyårslöfte som inte är att ge något nyårslöfte. Varför ska man lova en massa saker som man ska göra när man ändå inte håller dom. Mycket dumt enligt mig. Lev i nuet och ta dagarna som dom kommer.

Förresten jag missade en konsert igår.


Louise Hoffsten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar