onsdag 22 januari 2014

Efterlyst!

Efterlyst (Tv-programmet) är i Märsta just nu. Det var precis ett inslag därifrån med tanke på händelsen förra helgen. Nu har dom varit tvungna att släppa några av personerna dom hade gripit. Dom vill ha in tips på om man sett eller hört något. Jag bor cirkus ett stenkast från händelsens centrum, men tyvärr så kan jag inte hjälpa till ändå. Jag var inte ute eller i närheten just då. Det är jag samtidigt ganska glad över, även om jag inte tror att dessa ungdomar hade gjort mig något då det var en gänguppgörelse. 

Bara hoppas dom sätter dit dom skitarna. Jag tror säker dom kan få in bra tips via Efterlyst nu. Det svåra kan ju vara att det inte bara handlar om några personer utan rätt många. Sen är det väl bara att pressa de ungdomar det redan har ordentligt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar