lördag 4 januari 2014

Lite från det gånga året då!

Som vanligt har det varit en himla massa konserter. Så här er ett liten kort sammanfattning på dom. Jag räknar in lite andra möten där också. Och jag tror jag nöjer mig med dom för idag så kommer resten av året i morgon. Hoppas det blir bra så.


Amanda Jenssen
Whitesnake


Dan Reed


Magnus Uggla

Agnes

Så jag börjar med det som hände på Gröna Lund, och det är dessa här ovanför. Jag skulle inte påstå att någon av dessa var dåliga. Bra på sitt sätt, då det är så pass olika genre. 

Jag fortsätter med resten.


Kiss

Def Leppard

Treat

Melissa Horn. OBS! Inte jag som tagit bilden

Elisa

I detta ingår de två höjdpunkterna på året. Kiss europapremiär, inget kan väl toppa det. En helt ny show för första gången. Oslagbart! Om det inte vore för Melissa Horn. Ja nu går det inte att jämföra dessa två. Då det naturligtvis var en helt annan typ av konsert Melissa bjöd på, konstigt vore det annars. Men så otroligt grymt bra. Det berörde alla delar av kroppen.

Slutligen i detta inlägg måste jag nämna Sci-Fi-mässan, vilken nostalgi och stämning och en del möten som t ex Linda Blair.



Där var också Danny Glover och Dave Prowse. 

Hann även med ett möte med Lise Myhre.



För er som inte vet vem hon är så tecknar hon serien Nemi.

2013 var ett grymt år såhär långt. Men lugn det kommer mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar