måndag 6 januari 2014

365-metoden!

Det lilla nyårslöftet som nu inte är något nyårslöfte, men jag säger det ändå. Jag har bestämt mig för att köra 365-metoden under 2014. Jag blir bara förbannad på alla viktminskningsmetoder (viktminskningsmetoder skrev jag bara för att jag inte ville skriva bantning) som dyker upp. 5-2, 7-3, 8-1, 3-16 och allt vad dom har blivit kallade. Tycker bara det är sjukt. Varför ska man äta en massa i ett några dagar och sedan inte äta alls på ett par dagar. Vad skulle det hjälpa? Kan ju inte vara bra för magen och övriga kroppen.

Därför kommer jag att använda mig av 365-metoden. Självklart ska jag förklara vad den innebär:

Äta mycket i dagens alla måltider under årets alla dagar, och däremellan kan någon godbit/bakelse slinka ner.



1 kommentar:

  1. Ja ,håller med ät med mått. Var den god hoppas jag.
    lell

    SvaraRadera