lördag 10 augusti 2013

Sopar banan av konkurrenterna!

Det här är bra.



Kanske för att det är engelskt och Ale och jag gillar det. Så allt var bara bra. Logon och smaken, sen är ju bandet också rätt ok. Nu är det kanske ändå inte bästa alen jag smakat men klart godkänd och jämföra med dom andra rockbandens öl är bara korkat. Det är som skillnaden mellan mig och Usain Bolt på 100m.

Och när jag ändå är inne på friidrott kan jag väl nämna lite om Friidrotts-VM. Visst är det roligt, men nog hade det varit bättre om vi slapp TV4. Det går ju inte att titta när de avbryts hela tiden. Är helt övertygad om mer än hälften av allt som visas inte är direkt som de sägs. Sen är det nästan mer reklam än själva friidrotten. Vad är det för vits att efter en lång stunds reklam visa två stycken 400 meters lopp och sen reklam igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar