lördag 31 augusti 2013

Inte roligt!

Just nu är det en fruktansvärd tur att dygnet har 23 timmar och 58 minuter. Nu som det är festival här och allt. Att Treat går på sist är självklart och än så länge är det ett bra tag dit. Det är bara hoppas att det klarnar på himlen, för i detta nu vräker det nämligen ner. Det blir alltså inte några andra band att se. Nu är det förstås bara Treat som jag vill se. De andra banden känner jag inte till, ja för utom Panetoz, men utan dom klarar jag mig. Sen några lokala band. Inte sagt att dom är dåliga för det, men det är inte hela världen om jag skulle missa dom. 

Men till 21.00 ska det väl vara bättre får man hoppas, jag i alla fall. Det blir att ta det lugnt med lite fotboll som jag skrev igår. Börjar snart, sen då. Jo tiden den går säkert då också. Antagligen lite FIFA-spel, lite ishockey och kanske en film. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar