söndag 18 augusti 2013

Kamraten först!

Jag hade lovat att presentera en ny kamrat på söndagen. Det är väl bäst jag gör det då, men ni hade gott kunnat få vara lite nyfikna ett tag till. Det är bara det att jag inte orkar berätta om helgen i Norrköping i detta nu, eftersom jag tänkte visa några bilder från den. Men att välja ut och lägga upp bilder får bli i morgon istället. 

Så jag gör det blir såhär.


Detta är Ackes bror kan vi säga eller en ny docka i alla fall. Nu kommer inte Acke att glömmas bort, men denna är mer en buktalardocka. Den är mer än dubbelt så stor som Acke och gör det lite troligare om man nu kan säga så när det gäller en docka. Men ni förstår säkert vad jag menar. Men som jag sa, Acke kommer att finnas kvar ändå. Jag har dock inte kommit på något bra namn på denna än. Alla förslag är välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar