fredag 30 augusti 2013

Då kommer kvällen i lite bilder och en kort recension!

Ikväll var det Agnes som stod på scenen i fall ni inte visste det eller googlat reda på det. Vilken kväll dessutom. Jag har alltid tyckt Agnes varit helt ok, och den nyaste skivan måste jag säga är riktigt bra. Det var kvällens konsert också. Hon blir bara proffsigare och proffsigare. Vilket kanske inte är så konstigt. Ju mer man håller på desto större vana får man väl. Hon var inte dålig första gången jag såg henne. Men nu var det något helt annat jämfört med den.



Som alltid (oftast i alla fall) blir det mycket tyngre live. Hon hade dessutom gjort en lite upptempo version på en av mina favoritlåtar "One Last Time" Riktigt bra måste jag säga, även om jag kanske gillar orginalet bättre.





Det var i alla fall ännu en lyckad kväll på Grönan och jag ångar inte en sekund att jag for dit. För som jag sa tidigare så har det varit en helt fantastisk konsertsommar där. Även om jag missade den största höjdpunkten, men det var jag ju inte ensam om.

Men eloge till Agnes konsert och som person. Vilken go och trevlig tjej. Ja, ok då! Jag bjuder väl på en bild till.



Tack till Agnes och den för mig helt okända person som ställde upp och tog bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar