måndag 19 augusti 2013

Helgen i några bilder!

Då var det dags för att summera helgen i korthet. Men även med några ord. Förlåt, den var dålig.



Tivoliattraktionen som var en nyhet. Jag har inte sett denna jätte rutschkana i alla fall. Såg riktigt rolig ut.


Lite uppträdanden. Top Cats hann vi inte höra mycket av, men och andra sidan var det så dåligt ljud då. Men dessa herrar gjorde det bättre och det svängde rejält med Peter Johansson och Bruno Mistogiannis, även om det var pinsamt mellansnack.



Så lite fyrverkerier också förstås. Göteborg Fyrverkerifabrik bjöd på musikfyrverkeri tre kvällar. Queen, Gyllene Tider och Magnus Uggla stod för musik. Jag såg dom två sistnämnda och dom var helt fantastiska. Nu såg jag alltså inte det första med Queen, något som sägs vara bland det bästa dom gjort och det är många som säger att det var bäst av de tre. Har också hört att det var pajasfyrverkeri. Jag litar dock på min vän som säger att det inte alls var speciellt bra. Så ni som tycker det var bra får tänka om. Då tror jag nämligen att ni inte förstår vad musikfyrverkeri går ut på. Jag vill säga att Gyllene Tider är bland det bästa fyrverkeri jag har sett, och då har jag sett väldigt många ska ni veta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar