tisdag 6 augusti 2013

Lite nytt!

Säkert nått internationellt, som Tullaren skulle ha sagt. Vet ni inte vem Tullaren är så får ni kolla upp Solstollarna. Detta fantastiska barnprogram som gick när jag var liten. Och tro mig, det är lika bra fortfarande. Ja, det var bättre förr.

Det nya var förstås utseende här på bloggen. Jag har suttit nu hela kvällen, ja nästan i alla fall. Jag blev ändå inte riktigt nöjd, så jag får se hur länge det är kvar. Tanken var förstås att jag ville få med så mycket som möjligt som förknippas med mig och bloggen. 

Hammaren har följt med sen jag namngav bloggen. Det är alltså en hammare som kommer upp ur gräset, om än gjord av en bil.

Acke förstås. Den nya "personen" som numer förknippas med mig. Som ni kan se mer av på Min YouTube.

Nalle Puh har också följt med mig så länge jag kan minnas. En klar favorit. Finns inga bättre och tänkvärda citat. Bör kollas upp för er som har missat det.

Minus icke att förglömma. Den bästa och goaste katten som funnits med mig i elva år nu. Kan ni tänka er. 




Där har ni alla delar och betydelser. Ja se någon rutten bild (kan en bild vara det) på mig själv också.

2 kommentarer:

  1. Hej, skulpturen Tors hammare är ett av konstnären Bengt Lindströms verk som du förmodligen redan känner till. /Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ska jag vara ärlig så kände jag faktiskt inte till det. Så det var ny och intressant information. Jag var tvungen att googla upp det och läsa mer. Tack:)

      Radera