torsdag 1 augusti 2013

Förstår inte!

Räcker det inte med ett straff. Ariel Castro, han som höll kvinnor tillfångatagna i ett x-antal år och utsatte dom för diverse saker fick sitt straff idag.

Livstid + 1000 år i fängelse. 

Har sagt det så många gånger, är inte livstid livstid. Nä han fick dessutom 1000 år till. Tänk om han sköter sig då så han kommer ut efter halva tiden.


Nu har jag dessutom gjort allt klart inför morgondagens resa söderut. Ja det mesta i alla fall, någon enstaka pinal kvar kanske. Inte många dagar kvar på semestern nu. Jag får nog en riktigt bra avslutning på den. Det verkar bli många grader över plus i 08-området. Ska jag vara kritisk är det nästan lite för varmt. Ja sen fortsätter väl vädret även om jag börjar jobba. Har ju sen alla helger fria.

Vad det gäller mina böcker så har jag nu läst 3 av dom. Hinner börja på den 4:e. Får jobba på bra om jag ska hinna läsa ut den i helgen. Men man ska aldrig säga aldrig. Det är Peter Criss bok som återstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar